Monday 12 December 2011

we got married

salam alayk tuk semue ~ lame da tak update blog kann ^^ ? haa .. arini nak citer pasal cerite yang aku suke gilegilegile lahh ~ ! hhe . citer ni dah lame dahh . tapi aku baru je tengok .. tajuk cerite tuu --> WE GOT MARRIED <3 . couple paling aku suke antare bebnyak tu 'yongseo couple' . yongseo = Yonghwa (cn blue) dengan Seohyun (snsd) . dorang romantic kott ~ sukesuke :D pasangan yang aku tauu -> khuntoria couple = nickhun (2pm) & victoria (fx) , adam couple = jo kwon (2am) & ga in , uee & jaejung , jung eum & yongjun . bes gilaa aku tengok !! paling suke skali YONGSEO couple ^^ ni gamba dorang :
                     ni time dorang tenga buat persembahan duet ^^
                    ni pulakk dorang dapat mision kene buat lagu pastu kene masukkan kat youtube . tengok laa . 'yongseo  banmal  song'. enjoy ^^
                    kat studio snap gamba bersame ^^ goguma(sweet potato) alwayss ~

No comments:

Post a Comment